29 Nisan 2020 Çarşamba

motosiklet koltuk doseme tavsiyesi

motosiklet koltuk döşeme tavsiyesi

İrtibat telefon:0535 325 26 27 
İstanbulda aradığınız işinde uzman motosiklet koltuk döşeme  tavsiyesi almak istediğinizde müşterilerimizin memnuniyeti bizlere mutluluk veriyor.
Motosiklet sele kaplaması yaptırmak için ne kadar para ücret vereceksiniz .İstanbul'da Kaplama ve tamir işini ustaca yapan bildiğiniz bir yer var mı tavsiye edermisiniz diye sorduğunuzda doğru adres Kadıköydeyiz. 
En iyi motosiklet koltuk döşeme kaplamaAtölyesi Kadıköy Anadolu yakası istanbul.
Uygun fiyata Sele mi kaplatacaksınız yoksa tamirini mi yaptıracaksınız bize uğrayın müşterilerimiz Umut sele kaplama atölyesini tavsiye ediyor.

9 yorum:

  1. son derece memnun kaldım arkadaşlarıma sizi tavsiye ederim sevgiler selamlar.

    YanıtlaSil
  2. Taa Bursadan geldim arkadaşımın tavsiyesi ellerin dert görmesin usta mükemmel sele oldu.

    YanıtlaSil
  3. Titiz işçiliğiniz için teşekkürler ellerinize sağlık Muammer ustacım.

    YanıtlaSil
  4. Bende tavsiye ederim on tane ustaya gittim kısmet onbirinciden memnun kalmakmış.Diğerlerinin yaptıkları seller dikiş attı.Günlerce beklettiler.Yıllar önce tanısaydım ustayı bir saatte yepyeni bir sele yaptı Helal olsun.

    YanıtlaSil
  5. Bir saatte selem yepyeni olarak hazır oldu süratli ve işinin uzmanı teşekkürler ustacığım.

    YanıtlaSil
  6. Nasıl tavsiye edilmez işinin ustası gerçekten. Tavsiye ediyorum arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşım tavsiye etti acaba diye gittim şimde iyi ki gitmişim diyorum çok memnun kaldım ben de tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  8. Muammer usta çok beyefendi dürüst ve sele konusunda işin duayeni tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  9. fiyatları ne kadar usta kaç paradan başlıyor koltuk döşeme motosiklet için

    YanıtlaSil